دسته بندی | پزشکی |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 2085 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 30 |
این پاورپوینت در 30 اسلاید به صورت کامل مقوله
روروئک ممنوع
توضیح داده است.
برخی از عناوین اسلاید ها:
روروئک کی ساخته شد؟
روروئک در کانادا، آمریکا، استرالیا و بسیاری کشورهای اروپایی ممنوع شده یا قوانین محدود کننده برای آن وضع شده است
چرا رورئک ممنوع شده؟
نتیجه چند تحقیق جالب
حوادث مرتبط با روروک
علل پیش آمدن حوادث با روروک
جایگزین روروئک چیست؟
مزیتهای تاتیرو چیست؟
همه چیز درباره تاتی رو ها
دسته بندی | نمونه سوالات |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 304 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 2 |
نمونه سوال هدیه های آسمانی ششم در مهر ماه95 در 2 صفحه با 15 سوال تدوین شده و همچنین شمال جدول توصیف عملکردی می باشد .
دسته بندی | نمونه سوالات |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 296 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 2 |
نمونه سوال هدیه های آسمانی چهارم در آبان ماه 94در دو صفحه و بصورت فایل ورد و متن باز قابل استفاده است .
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 26 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 31 |
چگونه می توان درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزان شیزین و جذاب کرد
چکیده. 5
مقدمه:. 5
اهداف تحقیق. 6
بیان مسئله. 7
بیان وضعیت موجود. 8
ملاک ها ونشانگرهای مربوط به آن. 9
گردآوری اطلاعات (شواهد 1) :. 10
نکاتی چند در باره آموزش ریاضی :. 11
راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی :. 15
راهکـارهــایی در مـــورد ریاضـــی دوره ابتدایی پایه ابتدایـی 16
بی توجهی به سؤالات دانش آموزان:. 18
تجزیه وتحلیل داده ها. 18
تفسیراطلاعات. 19
انتخاب راه جدید به صورت موقتی :. 19
ضرورت اجرای طرح. 22
توافق راه حل های اجرایی. 22
گردآوری داده ها،درباره ی تأثیراقدام بهینه. 23
تحلیل شواهد(2) تأثیراقدام. 24
ارزشیابی واعتباربخشی. 25
یک پیشنهاد. 26
نتیجه گیری. 27
منابع:. 28
همه ی معلمان و همکاران من که پایه دوم را تدریس می کنند، اذعان می کنند که در درس ریاضی مبحث ساعت ،محور، اعدادزوج وفرد و.... برای دانش آموزان ونحوه ی آموزش این کاربرای آنها بحثی بسیارمهم است .همه ی همکارانی که دراین پایه تدریس داشته اندمعتقدبودندکه این مباحث تاسالهای بعدی نیزبدرددانش آموزان می خورندوبرخی تجربه های عملی مفیدی داشتند.نظرات آنها رایادداشت نمودم سپس به مطالعه چندکتاب واستفاده ازمطالب یکی دو سایت آموزشی اینترنتی پرداختم.ازبچه ها نیزنظرسنجی کردم که تدریس درمحیط کلاس بهتراست یا حیاط مدرسه سپس با مدیرمدرسه هماهنگی کردم که کدام زنگ ورزش ندارند .تا تدریس رادرحیاط انجام دهم.
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 66 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 55 |
تأثیرآموزش شیمی با استفاده از فناوری اطلاعات ( IT ) بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
فهرست مطالب
چکیده 4
مقدمه 5
توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله 8
گردآوری اطلاعات (شواهد1) 12
گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله اول 12
تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول 13
اجرای راه حل، مرحله اول 14
گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله اول 15
تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول 17
گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله دوم 17
پیشینه تحقیقات 19
نوآوری و تحول در کلاس درس 22
استفاده از CD های آموزشی در تدریس 24
استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس 26
استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT 27
اجرای راه حل ، مرحله دوم 28
گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله دوم 30
تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله دوم 33
گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله سوم 33
اجرای راه حل، مرحله سوم 34
گردآوری اطلاعات (شواهد2) و تجزیه و تحلیل، مرحله سوم 35
نتایج حاصل از اقدام 36
نتیجه گیری و پیشنهادات 37
منابع مورد استفاده: 44
بهره مندی انسان از هوش و استعدادهای خدادادی، از دیرباز او را بر آن داشته است که با مشاهده جلوه های شگفت انگیز طبیعت، عزمی جزم و انگیزه ای قدرتمند در جهت آگاهی یافتن از دانش و فناوری های روز داشته باشد و در راستای تحقق هر چه بیش تر اهداف علمی – آموزشی گام بردارد. امروزه اندوختن معلومات در امر یاددهی – یادگیری به تنهایی کافی نیست و نوعی غفلت و بازماندن از کاروان همیشه شتابان علم است. بنابراین استفاده از ابزارها و فناوری های جدید در برنامه ریزی آموزشی امری بس ضروری می باشد. چنان که، برنامه ریزان و معلمان در تلاشند تا از این ابزارها برای غنا بخشیدن به روش های یاددهی – یادگیری بهره جویند و بستری پویا را برای دانش آموزان فراهم آورند.
درس شیمی از دروسی است که درک مفاهیم آن از دید