نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

مدیریت بر فرهنگ های متفاوت

مقاله ای که به مدیر کمک می کند تا توانایی مقابله با ناهنجاری ها را داشته باشد کمک می کند تا بتواند بر انسانهایی با فرهنگ های متفاوت حتی در سطح جهانی مدیریت بنماید
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 150 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 83
مدیریت بر فرهنگ های متفاوت

فروشنده فایل

کد کاربری 7374

مدیریت بر فرهنگ های متفاوت

مرور کلی

گسترش تجارت جهانی، سرمایه گذاری برون مرزی، افزایش مهاجرت و توریسم همراه با صنایع دارای تکنولوژی اطلاعات پیچیده ، جهان را به دهکده جهانی تبدیل کرده است، در نتیجه تنوع فرهنگی به عنوان یک حقیقت از زندگی سازمانی مورد توجه قرار گرفته است. در بسیاری از کشورها، ملتهایی با بیش از یک فرهنگ بومی وجود دارند تفاوتها بین فرانسوی ها و بلژیکی های اهل فنلاند، کانادایی ها با فرهنگ انگلیسی و فرانسوی، و نیجریه ای ها، چینی ها، مالاکایی ها و هندی ها در مالزی و گروه های زبانی و فرهنگی متعدد به رسمیت شناخته شده در هند نمونه های قابل توجهی می باشند. مهاجرت گسترده ی نخستین مستعمره نشینان به ویژه به هلند و بریتانیای کبیر، حمله مهیب یهودیان به اسرائیل و مهاجرت اولیه به ایالات متحده، استرالیا و کانادا، محیط های کاری با فرهنگ بومی متنوعی را در این کشورها به وجود آورده اند. موسسات برای موفقیت نیازمند شناخت اهمیت فرهنگهای متفاوت در تدوین برنامه ها و استراتژی ها می باشند. موسساتی که در انجام طرح هایشان شکست می خورند معمولاً از زیان های ناشی از ضعف عملکردشان در محیط تجارت جهانی رنج می برند.

در این فصل ضمن آنکه جنبه های فرهنگی و تأثیر آنها بر اقدامات مدیران در جامعه جهانی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. دیدگاه های تئوریکی پیرامون محیطهای چند فرهنگی، مزایا و معایب تنوع فرهنگی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت


[1]-Cross – cultural Management


انجمن تخصصی وب هاستینگ   هاست ایران     وب هاستینگ   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام   سایت آگهی   تبلیغات اینترنتی ثبت آگهی رایگان  سایت مقاله  دانلود مقاله  دانلود پایان نامه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.