نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

دانلود چگونه میتوان با بازیهای کامپیوتری ومدیریت وکنترل برآن موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شد

چگونه میتوان با بازیهای کامپیوتری ومدیریت وکنترل برآن موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
چگونه میتوان با بازیهای کامپیوتری ومدیریت وکنترل برآن موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شد

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

چگونه میتوان با بازیهای کامپیوتری ومدیریت وکنترل برآن موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شد

فهرست مطالب

چکیده. 4

تشکر و قدردانی. 4

مقدمه. 5

توصیف وضعیت موجود. 5

توصیف مدرسه :. 5

بیان مسئله. 6

تعریف واژگان : 6

بازی های رایانه ای :. 6

افت تحصیلی :. 6

گردآوری اطلاعات (شواهد (1). 7

یافته های علمی: 7

مقدمه :. 7

تعریف افت تحصیلی :. 7

علتهای افت تحصیلی :. 8

بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند .. 8

روشهای گرد آوری اطلاعات. 10

مشاهده:. 10

مصاحبه :. 10

پرسشنامه :. 11

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها. 11

یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها :. 12

سئوالات پرسشنامه :. 12

خلاصه و نتیجه گیری (گردآوری شواهد 2 ). 13

محدودیتهای تحقیق :. 14

پیشنهادات :. 15

منابع:. 16

چکیده

با توجه به رشد روز افزون وسایل الکترونیکی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرمیهای جذاب ودرهمه زمینه ها چه ازنظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی وکاربرد های گوناگون بخصوص بازیهای خیلی جذاب سرم کننده واز طرفی سرگرمی اینترنتی خود مزید بر علت که باعث افت تحصیلی ویا ممکن است باعث رشد گردد پس بنابراین باید در این مورد کنترل و مدیریت کرد تا ازاین به نحو مطلوب استقاده شود


انجمن تخصصی وب هاستینگ   هاست ایران     وب هاستینگ   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام   سایت آگهی   تبلیغات اینترنتی ثبت آگهی رایگان  سایت مقاله  دانلود مقاله  دانلود پایان نامه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.