نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

نمونه فصل دوم پایان نامه,مبانی نظری,پیشینه تحقیق

دانلود پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید رب گوجه فرنگی

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید رب گوجه فرنگی

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید رب گوجه فرنگی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل doc
حجم فایل 50 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35
<a target=پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید رب گوجه فرنگی" title="پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید رب گوجه فرنگی" />

فروشنده فایل

کد کاربری 6017

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار تولید رب گوجه فرنگی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش


مشخصات تهیه کننده طرح


خلاصه اجرایی (مدیریتی):

در این طرح، سعی شده که برای یک واحد تولیدی رب گوجه فرنگی ارزیابی سرمایه، بازار کار و اشتغالزائی بررسی گردد.

در بخش ارزیابی سرمایه گذاری طرح، سعی شده از حداقل امکانات لازم جهت تولید استعلام نرخ و نوع صورت گرفته و سپس هزینه شود.

در بخش بازار کار، تمام عوامل مؤثر بر تولید مطلوب و عرضه و فروش محصول بررسی شود تا سهم بیشتری از بازار در اختیار گرفته شود.

اشتغالزائی طرح نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم بررسی شده و سعی شده با عدم اتلاف سرمایه در بخش های دیگر اشتغالزایی مستقیم بیشتر مد نظر قرار گیرد.



بیان آرمان های کسب و کار:

هدف ابتدایی از این طرح، پیدا کردن روش های توجیه پذیر در مورد تولید با کیفیت ربّ گوجه فرنگی است به طوری که این محصول بتواند ضمن عرضه در سطح وسیع بازار به خوبی از لحاظ کیفیت پاسخگوی پسند مشتری باشد.



بیان ماموریت کسب و کار:

مأموریت این طرح اشتغالزایی مناسب، کیفیت عالی تولید و رقابت کیفی و نرخی با دیگر رقباست. مهمترین اصل این طرح 3 عنصر سرمایه گذاری بهتر، کیفیت محصول، و اشتغالزائی است.




مزیت های رقابتی مدیریتی

مدیریت سرمایه امروزه بعنوان یکی از مهمترین اصول سرمایه گذاری می باشد و منظور از آن هزینه کردن در مواردی که ضروری است می باشد. لذا این مدیریت اجازه می دهد که با قیمت تمام شده کمتر به جنگ رقبا رفت و کیفیت به عنوان یک شاخص دیگر که البته مهمترین شاخص تولیدات می باشد دست ما را در سبقت از رقبا باز می گذارد.




تحلیل SWOT (قوت- ضعف- فرصت- تهدید)

الف: SO (قوت- فرصت)

گنجایش بازار این فرصت را فراهم کرده که ظرفیت تولید را بالا برد.

ب: ST (قوت- تهدید)

این ظرفیت بالا علاوه بر این که شاید بتوان در حال حاضر پاسخگو باشد ولی در آینده با تک محصول نمی توان به سهم بازار امیدوار بود.

ج: WO (ضعف- فرصت)

ضعف سیستم سوخت رسانی این فرصت را فرام کرده تا در آینده با بهره گیری از نعمت گاز بتوان این نقیصه را برطرف کرد.

د: WT (ضعف- تهدید)

ضعف در تهیه مواد اولیه مرغوب خود تهدیدی سنگین به شمار می رود به طوری که عدم وجود مواد اولیه مرغوب امکان دستیابی به تولید مرغوبتر را دور از دسترس خواهد کرد.



تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و...)

رقبای تولید کننده از نظر تعداد زیاد بوده بخصوص تولید کنندگان قدیمی و پویای حال حاضر صنعت حجم بیشتری از بازار را در خود جای داده اند. رقبای بالقوه نیز زیاد است وجود دارند شرکت هایی که در حال اخذ مجوزهای لازم جهت تولید می باشند. توان این رقبا بدلیل سهولت دسترسی به امکانات بالای تولید زیاد می باشد.

استراتژی بازاریابی

1- استراتژی محصول

سعی شده محصولی تولید گردد که تمام پارامترهای بهداشتی و کیفی در آن لحاظ گردد و با کمترین برگشت پذیری مواجه باشد.

2- استراتژی قیمت

سعی شده که به نسبت رقبا با پایین آوردن هزینه ها و کم کردن قیمت تمام شده و با کمترین سود ممکن محصول وارد بازار گردد.

3- استراتژی مکان

سعی شده با توجه به وفور یا کمبود تولید کنندگان در هر منطقه و نیز بیشینه مصرف جهت فروش مکان یابی شود.

4- استراتژی توزیع

توزیع در سطح وسیع عوامل کل فروش و فروشگاه ها یا پخش و عرضه مواد غذایی

5- استراتژی جذب مشتری

ابتدا توجه به کیفیت مطلوب، بسته بندی مناسب و تبلیغات محیطی


انجمن تخصصی وب هاستینگ   هاست ایران     وب هاستینگ   افزایش ممبر کانال تلگرام تبلیغ کانال تلگرام   سایت آگهی   تبلیغات اینترنتی ثبت آگهی رایگان  سایت مقاله  دانلود مقاله  دانلود پایان نامه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.